• STYL ŻYCIA

  • TRENING

  • DIETA

  • MOTYWACJA

  • SUPLEMENTY

  • ZDROWIE

BLOG

NAJNOWSZE WPISY

WSTĘP

TRENING 1:0 STRES

Antystresowa siła treningu Codziennie jesteśmy narażeni na nowe dawki stresu. Mnogość obowiązków, brak czasu na odpoczynek powodują, że poziom stresu w naszym organizmie wzrasta. W takich sytuacjach nasz organizm wytwarza dwa, niekorzystne dla zdrowia hormony: adrenalinę oraz kortyzol. Ich działanie sprawia, że jesteśmy bardziej zmęczeni, tracimy odporność, a organizm jest podatny na problemy z nadciśnieniem […]Read more

WSTĘP

ZDROWE NAWYKI DLA ZDROWIA I CIAŁA

WODA NA DOBRE ROZPOCZĘCIE DNIA Postaraj się po przebudzeniu wypić co najmniej jedną szklankę. Najlepiej z dodatkiem soku z cytryny. Dzięki niej wyeliminujesz z organizmu zbędne toksyny oraz pobudzisz procesy metaboliczne. Woda wspomoże pracę nerek oraz przewodu pokarmowego, odciążając dzięki temu pracę wątroby. Poranna szklanka wody to również zastrzyk dla naszej sprawności fizycznej – jest […]Read more

Tutorials

NAJCZĘSTSZE BŁĘDY W TRENINGU

Najczęstsze błędy podczas treningu – sprawdź czy Ciebie też dotyczą i eliminuj 1. Brak rozgrzewki W dzisiejszych czasach często biegniemy na trening w pośpiechu, mając na celu szybkie wykonanie planu treningowego i szybki powrót do kolejnych obowiązków. Nie możemy jednak oszczędzać czasu na rozgrzewkę oraz odpowiednie rozciągnięcie po treningu. Bez tych elementów treningowych nie trudno […]Read more

Tutorials

GIMNASTYKA W CROSSFIT

Każdy aspekt świata, w którym żyjemy, popycha nas do ciągłej potrzeby natychmiastowej gratyfikacji. Musimy wszystko teraz, już, natychmiast. Nie lubimy, gdy ktoś nas ogranicza lub spowalnia. Również dla sportowców uprawiających Crossfit ciężko jest zrozumieć, że muszą zwolnić czy zrobić krok do tyłu. Jednak jest to nieuniknione, trzeba udoskonalać każdy kolejny ruch i docenić prawdziwą krzywą […]Read more

GALERIA